"...ma jobb akarok lenni, mint tegnap voltam."

Élj optimistán!

"Ne tégy semmit első felindulásodban. Csak rosszul járhatsz vele."

2018. június 17. 17:08 - RiaRia

Volt, mikor úgy voltam, hogy ami a szívemen, az a számon. Ez jó is, rossz is lehet, az én esetemben inkább rossz volt, mert régebben nagyon hamar dühbe jöttem, és keresetlen szavak hagyták el olykor a számat. Azóta már bölcsebb lettem, de még most is előfordul, hogy uralkodni kell magamon. És bizony tettem olyan dolgokat régebben, amit ma már másképp csinálnék.

Nem lehet mindig úgy élni, hogy türtőztetjük magunkat, de ha negatív irányba menne a napunk, akkor mégiscsak jobb ha tudjuk tartani a mértéket. Az idézet nagyon igaz, inkább számoljunk háromig, mielőtt valamit kimondunk vagy cselekszünk. Én sokszor jártam pórul ezért a hibámért, de szerencsére tanultam a régi esetekből. "Ne tégy semmit első felindulásodban."

Amikor az ember lánya boldog, még boldogabb szeretne lenni. De a világ változik, és vele együtt mi is kell, hogy változzunk. Ha ezt elmulasztjuk, csak magunknak okozunk galibát, és elmarad az ilyenkor bekövetkező fejlődés. Az idő sok mindenre megtanít. De a baklövések is bölcsebbé teszik az embert. Aki elég kitartó a tanulásban, az hamar a bölcsek között találhatja magát. És okosan, bölcsen gondolkodni nagyon jó dolog.

Tanulság: - Ne legyünk hirtelenharagúak. Ez csak bajt szül, és a kedvünket is elveszi. Vagyis hallgassunk a jótanácsra, inkább ne tegyünk semmit, mint rosszat, ha úgy érezzük, hogy nem vagyunk a helyzet magaslatán. Kis idő múlva elvonulnak a fellegek a fejünk fölül, és tiszta fejjel tudunk már gondolkozni. Ez a bölcs viselkedés ilyen helyzetekben.

 

 

1 komment
süti beállítások módosítása