"...ma jobb akarok lenni, mint tegnap voltam."

Élj optimistán!

"...egy érző, gondolkodó, akaró és cselekvő lény lényegéhez tartozik a saját boldogulásáért végzett munka."

2023. november 30. 10:55 - RiaRia

Hát, mit mondjak?! Mélyen együttérzek a címbéli mondattal, mert hogy valóban így van, hogy sokszor elmegyünk a saját boldogságunk mellett. Lehet, nem direkt csinálunk ilyesmit, hanem véletlenül alakul így, de akkor is..., nem szabad ezt olyan könnyedén venni, hiszen a saját jólétünk, a saját boldogulásunk múlik rajta.

Mindig, amikor csak kicsit is boldogtalannak akarod érezni magad, olvasd el a címbéli idézetet, hamar elszáll a szomorúságod és igyekszel majd tenni arról, hogy ez másképp legyen. Csakis te tudod befolyásolni a saját  boldogságodat. Hiszen minden pillanat olyan gyorsan suhan át az életünkön, hogy még felocsúdni sincs időnk erre sokszor. Ne hidd, hogy nem vagy képes átformálni az életedet, ha épp azt szeretnéd! Nem olyan nagy boszorkányság ez, csak némi igyekezet szükséges hozzá. És, aki érez, akar, gondolkodik és cselekszik is, őt nem állíthatja meg semmi sem az útja során.

Volt olyan időszak az életemben, amikor totál ki voltam bukva (ha lehet így fogalmazni), no, akkor semmire sem voltam képes, nemhogy gondoskodjak önmagam jólétéről. Másokra voltam szorulva, képtelen voltam ellátni magam, de szerencsére ez már a múlté, és azért is írom ezeket az idézeteket neked is, hogy vedd figyelembe őket, sokat segíthetnek eligazodni az élet furcsa útvesztőjében. Most már én is érző, gondolkodó, akaró és cselekvő emberré váltam, azzá lettem, mert képesnek tartottam magam erre. Sose gondold azt, hogy nincs tovább! Mindig van egy új lehetőség, amit észre kell tudnod venni! :)

Tanulság: - Hogy mindebből mi is a tanulság?! Csupáncsak annyi, hogy mindig bízzunk az önmagunkban található értékeinkben, nem véletlenül alakul úgy a sorsunk, ahogy éppen alakul. Mi tesszük éppen csodássá a napjainkat és a többi szerető ember, aki csak körülvesz minket. Vegyük ezt figyelembe és tegyünk azért, hogy mindig boldog mosollyal az arcunkon ébredhessünk fel reggelente. Nincs is ennél jobb és szebb az életünkben! :) Néha kicsit melós ezt végigvinni, de amit kapunk cserébe, az minden pénzt megér!

 

 

komment
süti beállítások módosítása