"...ma jobb akarok lenni, mint tegnap voltam."

Élj optimistán!

"...nem találhatunk örömöt olyan dolgokban, amelyekben nem veszünk részt."

2022. február 23. 12:19 - RiaRia

Hiába minden igyekezetünk, ha kimaradunk a jóból. Hiába kergetjük az álmainkat, ha nem valósulnak meg. Hiába lesz rengeteg pénzünk, ha nem tudunk örülni neki. Hiába van ezernyi lehetőség előttünk, ha nem használjuk ki őket. Minden hiábavalóság, ha kárba vész a szemünk láttára.

Amikor megteszel valamit, valami apró kis dolgot, ami színesebbé teszi a napjaidat, megváltozik a hangulatod is, olyan öröm ér ilyenkor, ami feldobja a napodat, és boldog vagy, mert jókedved lesz, vidám leszel, hiszen te magad tettél ezért. Nem kellenek nagy dolgok, hogy öröm érjen minket. Minden tetted eredményt szül, az eredményből sikerek lesznek, ami felvillanyoz téged, és új meg új tettekre ösztönöz. Így nem maradsz ki semmi jóból, és megvalósulnak majd az álmaid is. 

Emlékszem, hogy mennyi lehetőség ment el mellettem, míg gyengébb voltam, és nem tudtam jól kezelni a napjaimat. Nem tudtam örülni semminek, hiszen nem is volt részem semmi jóban, kimaradtam mindenből a saját magam hibájából. Hiábavalóságnak éreztem az egész életemet, nem voltak céljaim, az álmaim után csak megpróbáltam futni, de sosem értem el őket. Majd, amikor már meg tudtam változni, egyszeriben minden megváltozott körülöttem. Aktív voltam, részt vettem olyan dolgokban is, amiktől előtte iszonyatosan féltem, és ezáltal kinyílt a világ a számomra, és szerettem végre élni már. Benne voltam mindenben, amiben csak tudtam, a sok-sok könnycseppet mosoly váltotta fel, és tudtam örülni már az életemnek. 

Nem hisszük el, amikor csak unatkozunk otthon, hogy mennyi minden vár felfedezésre a nagyvilágban. Egykedvűek vagyunk, mélabú kerülget minket, nem találjuk a helyünket, nem tudjuk mit kéne csinálnunk, hogy megváltozzon minden körülöttünk. Pedig lehet, hogy egyszerűen csak részt kell vennünk az élet folyamatában, ami számtalan csodás dolgot tartogat és kínál nekünk. 

Tanulság: - Amikor elmegy a kedved vándorútra, ne gondolkodj sokat azon, mit is kéne tenned azért, hogy mindez megváltozzon. Kezdj bele valamibe, amit élvezettel csinálsz, aminek örülni tudsz, ami lefoglal, és amit szívesen végzel bármikor. Ha erre a tevékenységedre gondolsz, már kora reggel úgy pattansz ki az ágyból, hogy tudod, érdemes lesz belekezdened, mert olyan boldogsághormonokat szabadít fel benned, amire mindig is szükséged van. Öröm járja át a tested és a lelked, határtalan jó érzés kerít hatalmába, és sohasem fogsz többé unatkozni, az biztos. :)

 

komment
süti beállítások módosítása