"...ma jobb akarok lenni, mint tegnap voltam."

Élj optimistán!

"Élni, gondolkozni, hinni, az semmi! Semmi, ha az ember nem tudja életét, gondolkozását, meggyőződését cselekvés alakjában kifejezni!"

2020. szeptember 30. 09:37 - RiaRia

Nagy igazság, amit a címbéli idézetben olvashatsz. Legalább is a számomra az. Mindig is egy kicsit "lusti" voltam ahhoz, hogy meg tudjam valósítani az álmaimat. Álmok nélkül nem élhet az ember, de ha nem tesz érte semmit, csalódottá válik és talán elkezd másokat hibáztatni. Pedig, csak a saját házatáján kellene körülnéznie. Élni csodás dolog! Gondolkozni még csodálatosabb dolog. Hinni valamiben elképesztően jó dolog. Ha ez mind így együtt van, és nem vesszük észre a bennük rejlő lehetőségeket, kudarcra vagyunk ítélve.

Azért én is sokat fejlődtem már, ami a lustaságomat illeti. De még mindig nem tartok ott, hogy amit elgondolok vagy amit szükséges, azt el is végezzem, nem vagyok elég gyakorlatias. Persze belekezdek, de valami mindig kifog rajtam, és elodázom a tennivalómat. Hogy mit csinálok helyette? Megintcsak belekezdek valamibe, és a végén az is félbemarad. Úgyhogy én még a SEMMInél tartok, de ezt a mondatot örökre az eszembe vésem, amit a cím rejt magában.

Általában jól elvagyunk az életünkkel. Van csiszolnivalónk, de ha megkérdezel valakit, hogy boldog-e, a nagy többség azt feleli rá, hogy igen! boldog. Jólesik élni, jólesik néha vagy gyakran gondolkozni is, és hiszünk mindannyian valamiben. De aki valóra tudja váltani mindazt, amit gondol, amit mond, amit megálmodik magának, ő az igazi győztes, ő az a valaki, aki teljes valójában élvezni tudja az életét.

Tanulság: - Nagyon figyeljünk arra, hogy ne bort igyunk és vizet prédikáljunk. Legyünk következetesek magunkkal szemben is. Szerencsére nem sok ember van, akit noszogatni kell, hogy ne hagyja utoljára a fontos teendőit. De ha egyszer rajtakapjuk magunkat, hogy mégis a rosszabbik énünk győzedelmeskedik, gyorsan cselekedjünk, tegyünk meg mindent, hogy ez ne így legyen.

 

 

komment
süti beállítások módosítása